11 Aralık 2010 Cumartesi

Dream On

Eskiden , uzak çok uzak bir galaksideyken çok güzel rüyalar görürdüm. Ekşın , kovalamacalı filmler gibi olurdu. hatta arada tuvalete kalkar kaldığım yeri unutmayayım diye düşünürek istemsiz olarak dönüp yattığımda rüyam devam ederdi. dünyayı tehlikeli nükleer silahlardan kurtarırdım. ejdarhalarla pitonlarla savaşırdım. Neo ile binaların arasında koştururdum. adrenalin en uç noktada olurdu.
bir keresinde kocaman basilisk gibi gözleri sapsarı bir piton evimize girmişti. gözlerine bakmamanız gerekiyordu. onunla o kadar savaşmıştım ki uyandığımda yatakla boğuşurken bulmuştum kendimi.
ard arda üstüme uçan dev tasolarla savaşmıştım. evimizi saran militanlara karşı kurşunların arasında ailemi korumuştum. bu rüyaları görmek eğlenceliydi.
artık o rüyalardan göremiyorum. bu çok üzücü. hatta artık rüya görmek istemiyorum. çünkü en son rüyamda ailemin her üyesi yalan rüzgarından bir rol çalmış gibiydi. ve ben salak gibi oradan oraya koşturup karnıma düşmüş kocaman bir taşla yaşıyor gibi olanları anlamaya çalışıyordum.
ne zaman rüyalarımın yayın akışı değişti. rüyalarımı kontrol eden bir rütük varsa bunların yayından kaldırılmasını talep ediyorum. bilimkurgu, fantastik, ekşın iyiydi. hatta biraz romantik komedi de alabilirim ama bu ne ya. aşk-ı memnu, yalan rüzgarı, yaprak dökümü istemiyorum.
Var olmanın dayanılmaz hafifliği diye bir şey var mı ayrıca. çünkü ben varlığımdan dayanılmaz bir hafiflik duymuyorum. kesin bende bir sorun var. defolu üretimleri geri alabiliyor musunuz? Eminim anne ve babalar böyle bir şey olsa çok mutlu olurlardı:)  bunu yapamamışız geri verelim haydi tekrar deneyelim :) şaka bir yana tabi ki böyle düşünmüyorum . bende bir sorun varsada kesin hata üretimde değildir, kullanıcı hatasıdır.
Ama ne yapayım arkadaş bir kullanım klavuzum yok ki. yada hayatın bir kullanım klavuzu yok ki. if böyleyse şöyle yap. şu sorunla  mı karşılaştınız yardım destek hattımızı arayın. ve karşına bir telesekreter çıksın sende küfret dur.......
bütün bunlara rağmen seni anlayan insanlar varsa bu gerçekten insanı şaşırtıyor. şahsen ben o insanlara zilyon protokol dili bilen c3po gözüyle bakıyorum. beni acayip şaşırtıyor bu tip durumlar. Bir film sahnesini yaşamak gibi. august rush filminin sonunda konuşmazlar bakarlar sanki akılları ortaya dökülüyormuş da okunuyormuşcasına dilsiz bir anlaşma vardır. tamam biraz yeşilçam vari gelebilir ama oluyor ve şaşırtıyor insanı. bütün korkulardan, şüpheden, vesveseden arınmış bir bağlantı, saf(berrak) bir anlaşma şekli. sözcükler bazen herşeyi berbat ediyor. eğer bir Shakespeare değilseniz yada bir Nazım  sözcükler basit ve yavan ve yetersiz. ya da bana öyle geliyor çünkü  bazen kendimi ifade edebilmem için bir kaç dili birleştirmem lazım gibi geliyor. ve karşıda kine biyolojik işartlerle fizyolojik belirtilerimin bir çıktısını göstermeliyim:)(tamam abartmıyorum o kadar)
sözün özü hayat , anlaşmak zor ve garip.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder