6 Kasım 2011 Pazar

Dark side

Bazen korkarsınız ya işte o zamanlarda sizin elinizden tutup da size güç verecek birinin olması güzel bir şeydir. Bel ki bu el tutma mecazidir zira ben sesini de duysam yeter bana:) O konuşur o daffasfasfgasgg dese bile sizin içiniz rahatlar.

Omzuna yatmakta çok iyi gelir bana. En son gördüğümde de öyle yaptım. o boynu ile omzu arasında o kafamın tam da oturduğu yer sanki tam olarak ben oraya başımı koyayım diye yapılmış:) Onun kokusunu en iyi aldığım, sıcaklığını en iyi hissettiğim yer, kalp atışlarını duyabildiğim yer. kritik nokta yani:) Sanki ufaldım küçüldüm ufacık bir kuş oldum gömleğinin içinden tam oraya boynunun altına konuverdim orada böyle kıvrılıverdim.Orada huzuru bulup dalıverdim uykuya oda bana anlattı korkularını.

Bak şimdi korku morku kaldı mı:) Kalmadı neden çünkü öyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder