28 Kasım 2011 Pazartesi

homucuk

o o larin uzerinde iki dene noktacik olacak emme klavyem gavur.
Insan isini sevip de nasil bunu zor ve sikici bir hale getirir bilir misiniz.
Ben bilmiyorum ama yapabiliyorum.
Is degilde insanlarin arasinda olmak beni geriyor.
Ne zamandan beridir bilmiyorum ama bu kubikin icinde olsam bile rahat degilim.
Ya nefes alamiyorum resmen. Her an panik atak gecirme potansiyeline sahip gibiyim
Surekli bir telas icindeyim.
Evet isin ozetine gelelim ben burada kendim degilim.
Ya ben nerede kendimim iki uc insanin yaninda geri kalan yerlerde rahat deilim.
Oyleyim iste ne bileyim.
Ben boyleyim.
Ben homucuk muyum peki asil soruya gelelim.
Degilim aslinda ama kendim olmadigim zamanlarda oyleyim evet.
Kadin soguktu dimi evet bence soguktu ama bunu umursayacak miyim:)
Tabi ki hayir.
Cunkum ben bazen mutlu bir homucugum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder