11 Ekim 2012 Perşembe

Kürkçü Tükkanı

Ne oldu şimdi iki oyalandım, birilerini takip ettim gene yazmaya bu bloga geldim :)
Kısacık  bir cümlede olsa:) Hayır "yalnızlık neler yaptırıyor insana biri beni durdursun" yazacam ergen gibi olazak
Hayır evde yalnız canım sıkılıyor kek börek bılaşık bir yere kadar ayşe teyze miyim ben, isten zaten sıkıldım artık girecek site bulamıyorum açıp google bakacam boş boş neredeyse, twitter da  da  bir cümle için bunları yardıracak değilim karakter yetmez zaten adamlar cik cik demeye yetecek kadar izin vermişler ben nameli uzun hava mı şakıyayım :) "Ah o muallaayııııııııııııııııııııııııı ...."

Hayır yani ben günlük yazan insanların olduğu bir neslin çocuğuyum, cilt ciltti benim yazdığım defterler,
keza az bela açmamıştır başıma , yediğim her boku yazarsan tabi olacağı bu, nedense bir gün roman olabileceğine dair düşüncelerim vardı yanlış hatırlamıyorsam, Al gençlik dizisi diye best seller olsun, aşk desen var, ergenlik desen var, aksiyon desen var, Lise defteri halt etmiş :)

Ya o değil de benim bir vulkanlı sevgilim vardı, ne oldu ona? Sevgiliniz aşırı dozda mesaiden dolayı ile başlayan cümleler ile gelecekler diye korkuyorum töbe tanrıma:) Ya valla isyanlardayım ya, bankasına da, gsm ine de gelmişine geçmişine diye başlıcam ama adab-ı muaşeretten bozmuyorum çizgimi, sadece o cumartesi çocuklarının yüzlerine gülenler olsun, ne bileyim sülaleri tatile çıksın falan gibi iyi dileklerimi iletmek istiyorum buradan.

Of gene orgü şiş alacam elime diye korkuyorum, NALLAHIIIM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder