14 Kasım 2013 Perşembe

Kurmali Ritim


Kucukken hep okul bandosunda olmak ve kortejde trampetimi calarak yurumek isterdim. Butun bunlari istedigim zamanlarda daha okula yeni baslamistim ve 6 yasimi doldurmamistim bile. Sirt cantamla ayni kumastan yapilmis olan us kapagi sert plastikten beslenme cantami boynumdan capraz bir sekilde asar elime gecen herhangi  cubuk benzeri seyle trampet caliyor gibi yapardim. Para para pam, para para pam, pam pam para para pam.
Hic bandoda calmadim. Bandoya girmek icin ya cok kucuk oluyordum  ya da cok buyuk :)
Zaten cokta hevesli degildim sonrasinda :) Cunku  sanirim ben ritmi yapacak degil o ritimde dans edecek ya da o ritme ayak uydurarak yuruyecek tipte insanlardanim.
Vurmali veya baska bir tur calgida tutunamamis olabilirim ama benimde kurmali calgilarim var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder