5 Kasım 2013 Salı

No More House Music


House muzik esliginde bir parti  nedir diye sorsalar dunyanin en gereksiz eglence tarzi derim size. Eglence tarzi diyerek kibarlik ettigimi de arif olan anlasin. Muzik desen muzik degil dans desen dans degil ne bokum belli degil. Insanlarin tek yaptigi icip icip sermayeyi kediye yuklemek, bazilari icin gecenin sonunda kusmak, bazilari icin mutlu son, benim gibiler icin de beyin erimesi :) Icmeden yani sarhos olmadan kimsenin  eglenemedi gereksiz organizasyonlar yani. Boyle organizasyonlara katilmak durumunda kaldigimda o kadar bunaliliyorum ki icimden bir dugune aradan sizip halay basi olmak geliyor. Cunku kasap havasi'nin muzigi bile dipcis dipcis muzikten daha karmasik bir yapiya sahip. 
Daracik mekanlarda got gote insanlar icip tepinip duruyor, muzik bangir bangir kulak zarinizi patlatmaya kararli caliyor, sonra ertesi gun ben Emel Sayin'in sagir oldugu filmdeki gibi kulagimda aksamdan kalma ekolarla evde bir oyana bir buyana sallaniyorum. 
Yok arkadas ben bu islerin adami degilim bu islerin adami olmadigim gibi insanlarin aptal gibi tek ritimlik bir sarkiyi sagir edecek ses seviyesinde dinlemek zorunda kaldigi ve yanlarinda ki arakadaslarini duyamadiklari konusamadiklari, o ritimdeki bir muzikte dans edebilmek icin ille de sarhos olmayi gerektiren bir eglence tarzina karsiyim. O yuzden protesto ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder