27 Şubat 2014 Perşembe

Akıllı Telefon Mağdurları

Photo by Mary Ellen Mark
Yoksa siz de akilli telefonunuz olmadigi icin arkadas ortaminizdan dislanmis mi hissediyorsunuz. Artik butun arkadaslariniz akilli telefon sahibi oldugu icin Gtalk ve mail ile haberlesmeyi  birakip whatsapp kullanmaya mi basladi? Ve siz butun o whatsapp muhabbetinden bir haber hala 2G telefonunuz ile, mesaj kutusu doldugu icin acaba mesaj geldi de ben mi gormedim telasi icinde misiniz? O zaman Akilli Telefon Madurlari yani kisaca ATM kulubune hos geldiniz.
Benim Ipad'im var ben madur degilim diyenler sizi de duyar gibiyim. Kacariniz yok. Malesef Whatsapp Ipad'de calismiyor. Onceleri arkadaslariniz size bu durumdan ne kadar uzuntu duyduklari ile ilgili seyler soylerler. Iste 'Sen de olsaydin keske', 'Ipad'e kurulmuyor muymus', 'Senin telefonun akilli telefon degil miydi?', 'Cok ozledik seni whatsapp da olsaydin boyle olmazdi' gibi sozlerle sizin gonlunuzu almaya calisirlar.
Sonra onlara bir alternatif sunarsiniz. Bip calisiyormus onu kullanalim dersiniz. Once desteklerler, 'Olur tabi kuralim', 'Sen at bize' biz kurariz diyerek sizi heveslendirirler. Normalde populer bir oyunun isminin ilk harfini duyduklari anda marketten aratarak indirmelerine ragmen, bu uygulamayi indirmek icin illa senin onlara yollamani soylerler. Neyse sen gazi almissin ya yollarsin hepsine. Uygulamayi onermek icin yolladigin yazi Basbakanlik'a gonderilmis bir dilekce edasi ile en ince imla hatalarina kadar incelemeden gectikten sonra artik o an geldi dersin. 90'larda atarim olmadi (atarim yoktu ama bilgisayarim vardi kimsede bilgisayar yokken ama gene kiymeti yoktu cunku dos ekraninda komut yazarak girilen bir makina kullanmak ataride street fighter oynamak kadar ilginc degildi) ama simdi teknolojiyi yakaladim diyorsun. Gel gör ki aslinda kimse o onerdigin uygulamayi umursamiyor. Yani sen de bir akıllı telefon madurusun.
Şaka bir yana güzel bir zaytung haberi olabilir, başlıkta fena olmadı :) Benim asıl merak ettiğim ise şu tamam instagram, yeni nesil oyunlar yada diğer uygulamalar için akıllı telefon şart oldu peki arkadaşınla iletişim kurmak için ne zaman tek şart haline geldi? 

Note: Daha uzun süre yani telefonum son nefesini verene kadar akıllı telefon almayacağım bana ulaşmak isteyenlere duyurulur 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder