22 Mart 2014 Cumartesi

Analog Portreler



Since i got my analog camera, i've taken photoes of these girls. I learnt using analog camera with this way. But it works i think, it's getting better day by day. I took these photoes with my Yashika using Kodak Portra 160 film. Normally colours are better if you took in sunny wheater but result of indoor ones are pretty good actually.

P.S: I'm really happy to Kodak is still producing films. FYI!

Kamerayi elime aldigimdan beri bu kisceleri cekip duruyorum. Onlari ceke ceke ogrendim analog cekim yapmayi. Ama degiyor galiba, gun gectikce daha da guzellesiyorlar. Bu fotograflari Kodak Portra 160 film  kullanarak Yashika makinam ile cektim. Gunesli ortamlarda renkleri cok daha guzel oluyor ama aksam kapali mekanda da fena olmamis acikcasi.

Not: Kodak tekrardan uretim yapmaya basladi aslinda baya da oldu. Ama Ilginenlere ve bilmeyenlere duyrulur. Sahsen ben bu haberi alinca havalara uctum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder