25 Ocak 2016 Pazartesi

Lucky

(Kaynak:  thegiftsoflife)
 Bugün bir şey okudum şu duvar yazılarından birisi, şöyle diyordu "90'larda zalimler biraz racon bilirdi" .Bir eskici olarak ben bile bu kadarını düşünmemiştim ama belkide haklı diye düşündüm. Şimdi ki dizilerde  bile öyle değil mi kötüler çok kötü tam bir şeytan 'pure evil', iyiler saflıktan geberecek. Gerçeklikten uzak bu şaklabanlıklar hayatlarımıza da yansıyor sanki. Kötülerin sınırları kalmadı. İyiler iyi mi aptal mı anlamak çok zor. Oysa en kötü sandığımız Darth Vader'ın içinde ki Anakin hep orada bir yerde değil miydi? Güce dengeyi de aynı adam getirmemiş miydi? Kötülük dediğimiz şeyi yapmamıza sebep olan şey de insani özelliklerimizden kaynaklanmıyor muydu?  
Neyse eskilerin kötülerini bile gözleye duralım. Ben bu soruları şimdilik bir kenara bırakıp bugün sahip olduklarımızı şöyle bir düşüneceğim. Ve gelecek için biraz hayal kuracağım ve bu hayalleri kurarken eskilerden çooook ça yardım alacağım.


I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again

Fon Müzik: Lucky - Jason Mraz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder